MULTIMÉDIA
82–41–M/17
Multimediální tvorba – je nejmladším oborem SUPŠ Uherské Hradiště. Jeho žáci získávají v průběhu studia zkušenosti s jednotlivými nástroji multimediální tvorby. Důraz se klade zejména na rozšiřování znalostí v oblasti počítačových technologií. Výuka rozvíjí výtvarně praktické dovednosti žáků v problematice grafického designu, vizuální reklamy, obalového designu, 3D grafiky, klasické a digitální animace, audiovizuální tvorby, digitální fotografie a webdesignu. Žáci jsou vedeni k samostatnému tvůrčímu přístupu, mají vztah ke všem formám výtvarného umění, dobře se orientují v multimediální a reklamní tvorbě.
PROFIL ABSOLVENTA
Absolventi oboru mají široké uplatnění. Mohou se realizovat v produkci multimediální tvorby, počítačových her, počítačové a klasické animace, statické i animované prostorové reality, filmových klipů, značné možnosti jim nabízí tvorba webových stránek, tiskových materiálů či multimediálních výukových prezentací. Další, vysokoškolské studium může být zaměřeno na multimediální tvorbu, fotografickou, filmovou a televizní tvorbu či grafický design.
vedoucí oboru
MgA. Rostislav Štefánek
pedagogové
MgA. Petr Willert
Jan Křemének
MgA. Radim Ševčík
BcA. Antonín Kindl
práce studentů
přijímací zkoušky
aktuálně z oboru
kontakt na pedagogy
facebook
instagram
slavní absolventi
www.youtube.com/…imediasupsuh
skupina Discord pro uchazeče
práce studentů
přijímací zkoušky
Přihlášku ke studiu na SUPŠ Uherské Hradiště musejí uchazeči
podat nejpozději do 20. února.
Přijímací zkouška se skládá z talentové zkoušky a další části
přijímacího řízení na oboru, který si uchazeč zvolí. V rámci
přijímacího řízení se vedle výsledku talentové zkoušky uchazeče
přihlíží i k jeho studijním výsledkům ze základní školy.
TALENTOVÁ ZKOUŠKA
malovaný plakát včetně písma
Nutnost vlastních malířských pomůcek s sebou, papír na malbu uchazeči
dostanou ve škole.
Časová dotace úkolu je 2 hodiny.
OBOROVÁ ZKOUŠKA
domácí práce
Prezentace vlastní tvorby v rozsahu max. 20 kusů domácích prací. Tyto
práce je nutno odevzdat i v digitální podobě ve formátu jpg
(velikost delší strany je 2000px a 72dpi) a označené názvem:
příjmenijméno_číslo, pod kterým uchazeč koná zkoušku_rok konání
zkoušky.
vzor: NovákJan211_2023
Domácí práce i digitální dokumentaci je třeba přivézt až
v den konání zkoušky (na USB nosiči, který bude uchazeči v den konání
zkoušky vrácen).
Bez digitální dokumentace nebude tato část přijímacího řízení
považována za splněnou.
aktuálně z oboru
kontakt na pedagogy
MgA. Rostislav Štefánek
DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, obor
multimédia a design
VYUČOVANÉ PŘEDMĚTY
navrhování, technologie, praktická cvičení, informačně technologický
základ, výtvarná příprava
MgA. Radim Ševčík
DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, obor
animace
výtvarná příprava, technologie, informačně technologický základ
Jan Křemének
DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ
SUPŠ Uherské Hradiště
VYUČOVANÉ PŘEDMĚTY
navrhování, praktická cvičení, písmo
MGA. PETR WILLERT
DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, obor
reklamní fotografie
VYUČOVANÉ PŘEDMĚTY
informačně technologický základ, praktická cvičení, technologie, teorie a
vývoj fotografie
Bca: antonín kindl
DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ
Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave, katedra
vizuálnej komunikácie
VYUČOVANÉ PŘEDMĚTY
písmo, digitální grafický design, multimediální produkce
SLAVNÍ ABSOLVENTI
LUCIE HECHT NAVRÁTILOVÁ
Olomoucká rodačka, absolventka FAMU. Její umělecký záběr je velmi široký. V dílně Toničky Jankové a Jana Daňhela pracovala především na studentských filmech. Jako střihačka se podílela na řadě dokumentárních, filmových a televizních děl. Vedle střihu se věnuje i tvorbě autorských experimentálních filmů. Její filmová koláž Konzerva získala v roce 2017 na MFDF v Jihlavě cenu za Nejlepší český experimentální film. V roce 2019 měl na festivalu Berlinale premiéru její animovaný snímek Pouštět draka. Během stáže v Montrealu pracovala po boku slavných experimentálních filmařů Karla Lemieuxe, Alexandra Larose a Stevena Woloshena. Střední uměleckoprůmyslovou školu v Uherském Hradišti absolvovala v roce 2014.
ANTONÍN KINDL
Rodák z Francovy Lhoty, vizuální umělec, grafický designér, student Vysoké školy výtvarných umění v Bratislavě, člen týmu kreativního multimediálního studia 32b. Už během středoškolských studií se aktivně zapojil do řady projektů. Originálním způsobem například přispěl k vytvoření netradičního tvarosloví dezénu pneumatik pro výstavu Continental Barum Fun Dezén, kdy se inspiroval klasickým japonským dramatem Nó v sepětí s uměním asijské kaligrafie. Kindl neustále zkoumá možnosti grafického designu a experimentování v oblasti výtvarného umění. Střední uměleckoprůmyslovou školu absolvoval v roce 2019.
PROKOP FINDEIS
Havlíčkobrodský rodák, grafický designér, motion designér, VFX umělec, 3D designér a web designér, student ateliéru digitálního umění na Vysoké škole výtvarných umění v Bratislavě. Ještě během středoškolských studií zdokumentoval se svými spolužáky Mistrovství Evropy v kovbojské akční střelbě Days of truth. Graficky zpracoval haptické mapy Uherského Hradiště. Momentálně je členem týmu kreativního multimediálního studia 32b. Zabývá se modelováním, částicovou simulací, animací, tvorbou a renderováním ve 3D, rád pracuje s novým softwarem, zajímá se o umělou inteligenci a strojové učení, které vnímá jako skvělou volbu v situacích, kdy se neustále mění data. Střední uměleckoprůmyslovou školu v Uherském Hradišti absolvoval v roce 2019.